Tävlingsdax!

Jag fick för en tid sedan en förfrågan om att vara med i en bok om Scrapbooking. Boken ges ut av  Ica Förlaget hos  Skaparglädje, och det är ett gäng fantastiska scrappare som är med i den! Tänk att lilla jag fick äran att vara med på ett hörn?…
Hur som helst är det en jättefin bok, och om du vill ha chansen att vinna ett exemplar, så råder jag dig att ”hänga på”!

Nu har DU en chans att vinna den nya boken –Scrapbooking en kreativ kraft! Bli medlem i bokklubben Skaparglädje, så är du med i utlottningen av två ex av boken.
Glöm inte bort att skriva en kommentar i min blogg när du har blivit medlem!
Sista datum att delta är den 5:e november. Om du inte vinner, så får du erbjudandet att köpa boken i november genom klubben Skaparglädje.
Boken kommer inte ut i detaljhandeln förrän i maj, så om du vill ha en chans att lägga vantarna på ett ex redan nu, gå med i Skaparglädje!

 Nedan ser du några bilder från boken.

Här en sida skapad av Theresa Lundström/Pysselgumman.

Och här en sida av Anna Maria Nilsson/Rimna.

Exempel på vad jag har skapat till boken kommer senare…

Tack för besöket! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

10 responses to “Tävlingsdax!

  • Lotta

    Åh, va roligt! Grattis!
    Är redan medlem där så jag ser fram emot nästa månads medlemstidning. 🙂

    Kramar
    Lotta

  • Pysselgumman

    Men kära du! Utan dig kan ingen bok vara 🙂 Ska bli så kul att se vad alla gjort för fina saker. Toklängtar!

    Kram Theresa

  • Kerstin

    Nu är jag medlem. Hur ska man stå ut att vänta på boken. Ser verkligen fram mot att få se alla alster. Vet att Rimna-Pysselgumman och du själv skapar så fina saker.

  • sussies

    Halloj! Nu har jag blivit medlem. Ser verkligen fram emot att få se dina alster i boken och jag hoppas verkligen på stor tur nu för den boken måste jag ha!!!
    Ses snart igen till helgen vännen, längtar!!!:-)
    Kramis Susanne

  • Teresa

    They make for great gifts for friends and loved ones on any special occasion.

  • sussies

    Hallojsan!
    Skulle bara kolla om bilturen hem efter träffen gick bra. 😉 🙂 *skratt*
    Syns imorrn igen!
    Kram Susanne

  • Britt-Inger

    Jag är redan medlem sedan några år tillbaka. Längta att få bläddra i boken och se hur mycke fint ni gjort 🙂 🙂
    Kram,BI

  • Ewa-Lena

    Är medlem sedan flera år tillbaka. Den här boken vill jag gärna titta i…….vet ju hur mycket otroliga fina saker du kan få ihop.
    Pysselgumman är även hon en otrolig skapare….skall bli spännande o få kika i den……måste ha den!!!
    Kram E-L

  • Anki

    WOW vilken läcker bok och roligt att jag hittade hit! Återkommer gärna!

    Har nu blivit medlem i Skaparglädje!

    Anki

  • Lindha

    Vilken chans!! Den vill jag inte missa. Har just blivit medlem i bokklubben. Igen… 🙂 Håller tummarna för att jag har tur den här gången, då jag är rädd att jag inte kommer att hinna få medlemstidningen i november.

Lämna en kommentar