Slut på en härlig helg!

Så var en härlig helg till ända… Tänk så fort tiden går när man pysslar? Vi har spenerat två hela dagar vid pysselbordet, med mycket härligt sällskap och glada skratt. Tusen tack till min kära bordskamrater för att ni håller stämmningen på topp! 🙂 Ni är bara bäst!
Jag har varit riktigt produktiv i helgen (med mina mått mätt…) så jag känner mig faktiskt nöjd. Jag är lite ”pysselhög” och skulle kunna stänga in mig i pysselrummet flera timmar till, men nu kallar vardagssysslorna, så det får allt vänta.

Jag har inte fotat något av det som jag gjort i helgen, men jag lägger upp ett par kort i alla fall. Alltid något?
Det första har jag stämplat med gesso och färgat in med distresser. Ett ”bra att ha kort”…

Det andra är också ett ”bra att ha kort”. Sådana man blir glad av att hitta i lådan, när tiden tryter och man ska bort…

Ett stort tack till alla som varit med på pysselträffen i helgen! Utan alla er, hade det inte varit ens hälften så roligt! ♥

Tack för titten!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Slut på en härlig helg!

  • bili

    Helt underbara kort, så fina färger tillsammans så man blir glad av bara det 🙂

  • sussies

    Tack själv för det fina och superroliga sällskapet! Nu är det lång väntan igen till nästa storträff till våren och hur ska vi klara den? Tur vi har månadsträffarna så inte abstinensen blir alltför stor. 🙂
    Stort tack till både dig och Camilla för demon ni höll i, den var super! Nu ska här tillverkas blommor. 🙂 Även stort Tack för fotona du skrev ut till mig och för allt övrigt runt vår fotodag, både du och dagen var superbra! 🙂
    Tack för en helt underbar helg!
    Kramis Susanne

  • Kamilla

    Tack själv superpinglan ♥
    Du är bäst, och super najsiga ”bra att ha kort” du gjort!!
    Är på rymmen från uppsatsen som ska redovisas imorgon 😦 bläääk
    Kram kram

  • Pernol

    Tack själv för den roliga träffen med kul sällskap! Grattis till vinsterna!

    Korten som du har lagt ut är jättefina! Jag önskar också att jag hade en hög kort att ta av vid tillfälle. Men jag hinner bara göra till dem som står på tur att fylla år.

    Ha det bäst!
    kramis Pernilla

  • Marie/Mison

    Tack själv bruttan! Utan dig inga krångellayouter för min del… Finfina kort.

  • Annelie

    Riktigt härliga kort båda två, verkligen jättefina!
    Undrar om jag inte har lite gesso liggande, det kan man ju tydligen använda till mycket kul, måste kolla med en gång 🙂

Kommentera

