Några små lamm till Gårdsbacken.

 _DSC7107

För ett tag sedan visade jag lite varianter av paperpiecing på en pysselträff. Jag gjorde en del små lamm, och tänkte att jag kunde ge dem till rara Paula och Danne, som driver fina Gårdsbacken. Det fick bli några tags, och en liten variant av godisgömma som man kan använda till lite av varje!

_DSC7110

Den här typen av pyssel är toppen tillsammans med barn. Jag stansar ute diverse former av mina spillbitar, och sedan får de pyssla ihop dem till vad de vill! Barnens fantasi har inga gränser!…

_DSC7111

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

