Till konfirmanden.

Idag blir det fokus på konfirmation! En presentask med tillhörande kort, gjorda av papper från Pion Design. De fina körsbärskvistarna kommer från Moma’s. Det är inte ofta jag färglägger något, men här har jag faktiskt gjort en ansträngning…

_DSC6436

_DSC6429

Jag tycker det är roligt att ha en matchande presentask till korten. Av någon anledning har jag aldrig något presentpapper som passar till det jag har gjort? Jag kanske borde skaffa mig ett lager av det?..

_DSC6434

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

