En ny tavla.

_DSC7002

När man får en stund över, så kan man skapa något av sitt ”restmaterial”… Jag tog en canvas på 30*30 cm och limmade fast fyra överblivna pappersbitar ur samma papperserie. Målade sedan ett blaskigt lager vit färg och canvas coat över papperet.

_DSC6983

Ur lagret av överblivna bokstäver plockade jag ihop den text jag ville ha, och sedan målade jag svart över alltihop! Efter att ha pillrat bort bokstäverna kan jag lätt konstatera att vissa var äldre än andra, och limmet kanske inte var 100%, men vad gör det? Det ska väl synas att det är hemgjort?!

_DSC6986

Tack för titten! ♥
sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

