Ljusstakar av terracottakrukor.

Jag hade små terracottakrukor hemma som jag använt till att baka bröd i. Du vet riktigt små, som man kan baka ”portionsbröd” i, som ser trevligt ut att servera. Tyvärr har jag inte bakat i dem på länge, och jag tycker att de är för små för att faktiskt plantera i, därför fick det helt enkelt bli ljusstakar av dem!

_DSC6751
Jag har slaskmålat, och dekorera med Coca Cola bilder för att få lite mer liv i dem.

_DSC6754

_DSC6755

  _DSC6753
Jag gjorde även tre stycken med andra motiv, lite trädgårdsinspirerat. Har dock ingen bra plats för dem, så jag vet inte var de ska få bo?…

_DSC6759

Tack för besöket! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

