Lite recycling gav två nya ”blomvaser”.

Hade en stund över en dag, så jag gjorde mig ett par vägghängda blomvaser. Jag använde ett par träbitar från en kasserad lastpall, två små låskistor, en variant av ”möbelknoppar” och ett par små öljetter.

_DSC6797
Jag behandlade träet lite genom att slipa och, som jag säger, ”blaskmåla” för att få bara lite färg. Lite möbelvax utanpå ger en tålig yta. Jag skrev även lite text på dem som dekoration. Flaskorna har stått i ett skåp ett tag, så de fick sig en diskning och lite metalltråd för att matcha.

_DSC6796

Nu kan jag plocka in vårblommor att njuta av varje gång jag passerar denna vägg!

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Lite recycling gav två nya ”blomvaser”.

Kommentera

