Nytt av Pion Design’s senaste serie!

_DSC6810

Jag har roat mig med den nya pappersserien Shoreline Treasures från Pion Design. Jag gjorde små ”picnic bags” som jag tänkte använda till att stoppa små presenter i. Inte svåra att göra, går rätt fort, och blir rätt gulligt? Många flugor i en smäll liksom!

_DSC6818 

Jag har dekorerat med bilder från klipparken, och valt lite olika bilder. Då blir det lättare att hålla isär vem som ska få vad. Tänkte kanske fylla dem med handgjord tvål och badsalt med marin touch. Passar väl till temat?

_DSC6811 _DSC6813

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Nytt av Pion Design’s senaste serie!

Kommentera

