Ljusstake av gamla rördelar.

_DSC6586-3

När jag har ”en stund över” så brukar jag försöka hinna med att realisera någon av alla idéer som ligger och väntar. Jag har sett ett par olika varianter av ljusstakar av rör, och jag ville göra en egen. Med gamla vattenledningsrör från huset, och några nya kopplingar, så blev den så här till slut. Jag älskar återbruk! 🙂

Tack för titten, och ha en skön söndag! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

