Nya läslampor.

En dag fick jag för mig att jag ville ha golvlampor i sovrummet. Jag sökte efter ”färdiga och prisvärda” lampor i den stil jag ville ha, men hittade inget riktigt bra! Jag tog därför saken i egna händer och gjorde dessa av gamla galvade rör, och en fot av betong för stabilitetens skull.

_DSC6598-2

Hittade skärmar som föll mig i smaken hos Arac, och de blev väl det dyraste på hela konstruktionen. Kan också tillägga att sambon med gedigna elkunskaper fick dra elen på dessa. Ström i metallrör är inte att leka med…

_DSC6593-2

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Nya läslampor.

Kommentera

