Clean and simple layout.

Det är inte ofta jag scrappar så här ”clean and simple”, men nu och då händer det! Jag gjorde faktiskt denna utifrån en utmaning, så jag hade inte så mycket att välja på heller… Nytt år och nya utmaningar! Kanske det blir mer av liknande layouter detta år?

_DSC6107a

Hoppas att du har haft en härlig Jul, med alla tillhörande helger och festligheter. Själv har jag i alla fall försökt att ta det lite ”piano”. Om jag ska ge något löfte inför det kommande året, så borde det vara just det. Att ta det lite piano, och ge mig själv lite fler lugna stunder…

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

