Att fylla fyrtio…

Det är inte ofta jag gör layouter som handlar om mig själv… Nu har jag gjort det i alla fall, och det blev en enkel variant, med fokus på rubriken.
Jag har bland annat använt snygga chipboard’s från Polska Scrapiniec Mycket bra och prisvärda! De få pappersbitar jag har använt kommer även de från en Polsk affär, nämligen P13.

_DSC6119

Titeln är utskuren i den vita cardstocken, så att det röda papperet får lysa igenom.

_DSC6120

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

