Teenagers.

En layout med Pion Design’s serie Alma’s Sewing Room är vad jag bjuder på idag. Väldigt enkel, och gjord utifrån en skiss om jag inte minns fel? På bilderna, min fina systerdotter Sofie!

_DSC3286

Jag redigerade en bild med olika effekter, och använde samma bild flera gånger. Lite kul tyckte jag?

_DSC3291

Sparsamt med dekorationer, och lite journaling.

_DSC3289

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

