Till en liten tjej.

Mitt i semestern! Jag njuter för fullt, och som det verkar har jag tagit semester från internet åxå! Jag tycker det är skönt att inte ”ständigt vara uppkopplad, och tillgänglig”. Att bara finnas till är en vardagslyx som jag glömmer bort ibland.

Idag visar jag ett babyalbum som jag gjort av papper från Pion Design’s serie Play Time. Detta är tänkt till en liten flicka, och har därför fått formen av en klänning.

_DSC3368

Sydda och doodlade detaljer.

_DSC3375

Några tvättråd…

_DSC3373

Knappar i grenen på bodyn naturligtvis!

_DSC3374

Alla insidor är ”tvåsidiga”. Jag har dock bara fotat den ena…

_DSC3379

Tack för titten, och ha en skön dag! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

