För mig är det DU.

Oj vad jag är dålig på att uppdatera nuförtiden! Det härliga sommarvädret med långa, ljusa och varma kvällar, gör att jag tillbringar den mesta tiden utomhus! Jag älskar att vara ute och ”påta på”, och önskar att jag hade minst tre månader semester, för då skulle det finnas en sportslig chans för mig att hinna med allt jag vill göra!

Ja ja! Åter till inomhuspysssel! Idag blir det en layout med papper från Pion Design.

_DSC3102

Jag har använt olika tekniker för att skapa en bakgrund, och i övrigt hållit det hela rätt enkelt.

_DSC3107

Journaling.

_DSC3106

Här syns mer av bakgrunden.

_DSC3109

Tack för titten, och ha en härlig dag! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

