Vårinspirerade kort.

Nu är äntligen ”sommarvärmen” på gång, så jag passar på att visa ett par vårinspirerade kort! Dessa är gjorda med papper från Graphic 45.

_DSC3422

”Vanan trogen” så försöker jag alltid att göra mina kort två och två. Då går det fortar att lägga upp ett lager. Det första fick bli i turkosa toner.

_DSC3425

Det andra fick ett lite annat uttryck, men ändå enkelt och snabbt gjort!

_DSC3423

Tack för besöket! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Vårinspirerade kort.

  • Monica Svensson

    Hejsan Annica!
    Har tittat igenom din underbart fina blogg och hittade placeringskort med godisgömma som jag skulle vilja göra till mitt bröllop, men har stött på problem, jag kan inte hitta verktyget du gör själva fickan för godiset nånstans, har letat på nätet utan resultat. Nu hoppas jag att du kan hjälpa mig. Håller tummarna. Med vänlig hälsning, Monica

  • Annica

    Hej Monica!

    Verktyget jag har använt är en Word Window Punch. Jag är osäker på om den går att köpa i Sverige? Den brukar säljas på ”homeparty’s” i Usa, och jag har fått min skickad därifrån.
    Du kan även skära ut en rektangel med skalpell, men det är ju lite mer pyssel med det…
    Har du fått till måtten? Enklast är det att göra dessa med en skär/bigmaskin liknande den Dawn har i filmen. Fiskars har en behändig modell!” 🙂

    //Annica

  • Monica Svensson

    Tack Annica, beställer nog mig en från USA 😜. Måtten har jag inte fått till men det ordnar sig nog, jag har en skärmaskin från fiskars.

    Med vänlig hälsning, Monica

Kommentera

