Sweet Cheeky Sassy.

Här kommer en layout gjord av papper från Pion Design’s serie Grandma’s Schoolbook. Jag använde bara gröna nyanser för att matcha mitt foto.

_DSC2861

Cirkeln med kameran är en stämpel, och runt den har jag satt en cirkel från ett ark av självhäftande olika cirklar från Creative Imaginations.

_DSC2870

Den breda spetsen är härlig! Den har jag skaffat hos Scrapbooking4You.

_DSC2873

Diverse dekorationer. Den stora blomman har jag gjort av mönsterpapper, de små blommorna kommer från Prima, WildOrchidsCrafts osv. Chipboarden har jag haft i lådan länge, så jag minns inte var den kom ifrån? Jag har i alla fall målat den med gesso, och stämplat på den. ”Glödlampan” kommer från Prima åxå förstås!

  _DSC2866

Här syns lite blad som jag både stansat ut, samt skurit ut med Gazellen.

_DSC2869

Ha en härlig helg, och tack för besöket! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Sweet Cheeky Sassy.

Kommentera

