Badbrud.

Idag blir det en layout med både ”digi” och vanligt ”scrap”. Jag inspirerades av skissen till nästa nummer av Inzpira! Gillade verkligen alla stjärnor som böljar fram.

 _DSC3230

En ”ram” runt ansiktet för att få mer fokus.

_DSC3234

Titel.

_DSC3236

Journaling.

_DSC3238

En riktigt enkel layout, men ändå kul att göra!

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Badbrud.

  • Marie Johansson

    Supersnygg! Jag gillar hur din stil utvecklats.

  • Sandra

    Ååh sååå fin!! Kan du inte lägga upp exakt hur man gör en ”digi” scrap för någon som inte är van med den typen? Hade varit riktigt tacksamt!! Får ju såååååå mycket inspiration till pyssel och fix härifrån! Tack!

  • Annica

    Jag har funderat på din fråga Sandra, men jag är jättedålig på beskrivningar! Googla på digiscrap, eller kolla in Amerikanska sidor som säljer digiprodukter. jag är säker på att hittar mycket ”matnyttigt” där! 🙂

Kommentera

