My Dad.

Idag blir det en layout som handlar om min pappa. Jag gillar verkligen denna vers, men tyckte att den förlorade på att översättas till Svenska? Därför valde jag att använda Engelska helt enkelt!

 _DSC3079

Min pappa, och titeln.

_DSC3084

Journaling.

_DSC3082

Papperen till denna kommer från Pion Design’s serie Till Far. Superfina papper till alla projekt av manlig karaktär!

Till helgen är det dax för pysselträff med HighCoastScrap! Det kommer att bli fantastiskt roligt, eftersom det kommer så många underbara människor till stan! Jag får lite extra fint främmande av Anne-Kristine, och Marianne från Norge, samt Jenny och Theresa från Pion Design. Vi kommer att smygstarta innan helgen med en egen pysseldag, och jag ser fram emot detta sååå mycket!

Tack för besöket!♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

