En ny handväska.

Jag har gjort mig en ny handväska, med hjälp av papper från Pion Design’s senaste serie Alma’s Sewing Room. Jag har använt en ”färdig” altringsbar stomme till väskan, och använt mig av decoupagelim för att klä in den med papper.

_DSC3000

Den ena sidan av väskan…

_DSC3002

Och den andra sidan av väskan…

_DSC2997

Jag avslutade med att göra ett litet hänge till dekoration.

_DSC3006

Den är inte så stor denna väska, men plånbok, telefon och ett läppglans får plats. Mer behövs väl inte?…

Tack för besöket! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

