Vägglampetter i betong.

Varför är det så att tiden aldrig räcker till allt jag vill göra? Under vintern finns väldigt lite tid och möjlighet att pyssla med betong, men här är i alla fall några vägglampetter som jag gjort.

_DSC2903

Ett litet väggkollage.

_DSC2901

Här är en del andra varianter.

DSC_1069

  DSC_1055

_DSC1668

Ja det var allt för idag! Lite ”annat” pyssel som får mig att längta till sommaren, då betongblandare åker fram igen!

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Vägglampetter i betong.

  • Helene E

    superfina, den med bladen var ju helt makalös! Vad har du för form? Egengjord eller?

  • Annica

    Hej Helene!
    Tack så mycket! Jag använder gamla juice paket (2L) till att göra formar av.
    Jag hade en beskrivning i Inzpiras höst/vinter nummer. Löven är i silikon, så dom kan jag använda till allt möjligt!
    //Annica H

Kommentera

