På väg ut i världen.

Layoutdax igen! Denna gjorde jag efter en skiss i Inzpira i höstas. Jag tyckte att pilarna, och stjärnorna passade bra till denna tjej, som just tagit studenten och ska ”ut i världen”!
Papperen till denna kommer från Melissa Frances.

Jag har använt masker, gesso, akrylfärg, ostduk, distresser och stämplar för att skapa en bakgrund.

Både distressade stjärnor i mask, samt utstansade varianter för att skapa flera dimensioner.

 På de färdiga bokstäverna från Prima som jag använde i titeln, målade jag med gesso för att tona ner färgen.

Mer stjärnor…

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

