You are my sunshine.

En layout med härliga papper från Pion Design’s Play Time är vad jag fått till denna gång. Jag hade redigerat detta foto tidigare, och bara behållit paraplyet i färg. Dessa papper var som gjorda till fotot tyckte jag.

_DSC2765

Jag har lekt en del med Gesso och Akrylfärg på bakgrunden. Jag har lagt ostduk bakom blommorna, som både är färdiga och handgjorda.

_DSC2769

Bårder klippta ur papperet, understrukna med penna för att lyfta dem lite extra.

_DSC2771

Journaling.

_DSC2774

Tack för besöket! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “You are my sunshine.

Kommentera

