Pink isn’t a colour, it’s an attitude.

Med en dotter som älskar rosa, så är det omöjligt att låta bli att scrappa i rosa! Rosa är faktiskt inte min favoritfärg, men med en dotter inne på 10:de året, så börjar väl färgen att ”växa på mig” antar jag?…  Papperet jag har använt heter ”Romance” och är designat av Vibeke Spigseth. Jag har använt gesso, mist, diverse dekorationer, färdiga boksatvsstickers, rub-on’s osv.

Jag blandade upp Gesso med lite sprayfärg, för att få den rosa färg jag ville ha. Om man inte blandar allt för noga, så får man fina skiftningar i färgen. När det nästan var torrt, så stänkte jag lite mist här och där.

Ringarna är gjorda med en medicinburk som jag doppat i den färgade gesson.

Mixade bokstavs stickers med en rub on från Kaiser till titel.

Diverse blommor och blad. Journaling på tags.

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

