Your life is a long journey.

Layoutdax igen! Jag får sällan tillfälle att scrappa bilder på pojkar, kanske helt enkelt för att inte har någon egen att ta bilder av! Därför är jag så tacksam för att jag fått ta lite bilder av denna söta gosse, och fått tillåtelse att scrappa dem av hans mamma! Tack Anette!

Till denna layout har jag använt papper från Pion Design’s senaste serie Playtime. Perfekta till alla layouter på barn!

_DSC2347

Titel utskuren av olika mönsterpapper, med lite doodlat.

_DSC2350

”Tvättlinan” har jag sytt fast på bakgrunden.

_DSC2351

Sist med inte minst lite journaling!

_DSC2352

Tack för titten! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Your life is a long journey.

Kommentera

