Julgåvor till lärare.

Så är då Julafton här! Då kan jag passa på att visa de gåvor Moa gav sina lärare till Jul i år. De fick var sin förpackning med hemgjort Julgodis och ett matchande tackkort.

_DSC2430

En rosett på toppen av båda lådorna. En kakservett, och ett par tags.

_DSC2435

Snöflingor med glitter…

_DSC2441

Man fäller upp sidorna på asken, så finner man två lådor inuti.

_DSC2445

Lådorna har jag fyllt med PepparkaksFudge, Saffranskola, Rocky Road, TomteFudge och Pepparkakstryffel. Vi hoppas att de blir omtyckta!

_DSC2450

Jag gjorde även små matchande tackkort. Svårt att sluta skapa av Pion Designs ljuvliga papper…

_DSC2442

Jag hoppas att du har en underbar och avslappnad Julafton, med familj och vänner!

Tack för att du valt att hälsa på i min blogg! ♥

sign-101

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Julgåvor till lärare.

  • mummylade

    helt fantastiskt vackra, de lärarna måste ha blivit helt överförtjusta

  • Lotta (Lof)

    WOW – helt underbara!!!!
    Gillar verkligen denna variant av lådor (har du någon beskrivning?) och de är ju helt fantastiska i detta underbara papper, med de fina detaljerna. Genomtänkt hela vägen – som vanligt!
    Snygga kort som hör till.

    Passar på att önska dig en god fortsättning och ett gott nytt 2013.
    Kramar

  • Åsa Karlsson

    Jag säger oxå bara WOW =)
    Såå vacker låda,,, jag undrar oxå har du beskrivning på denna låda jag kan betala en slant för mallen….
    Å vackra papper oxå för den delen…

    Jag har mailadress
    doftljus71@hotmail.com

    Mvh Åsa

Kommentera

