Dax för lite altrat..

Detta är en liten ”rulle” som ursprungligen varit en hållare till gardinomtag. Jag hade dock ingen användning av det, så den fick en omgång på pysselbordet istället.
Detta är en av de saker jag gjort av Pion Designs papper under den period jag gästar hos dem. Jag har använt fina papper ur serien Till Mor.

En stängning med band, snöre och charm.

En liten blomma på toppen.

Inuti rullen har jag skrivit en liten ”hälsning”.

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Dax för lite altrat..

Kommentera

