Lek i snön.

Vintern är på väg, och med den kommer snön! Hoppas jag…
Jag har gjort en layout med äldre papper från Pink Paislee. Mycket snöfärg, och den fina blåfärgen  i papperen ger en så härlig vinterkänsla tycker jag.

Jag skippade titeln, och gjorde en pelare med pilar istället.

Snöfärg…

Journaling.

Helgen kryper närmare, och på lördag julpysslas det här hemma! Jag har bjudit in tjejerna från jobbet till julkortstillverkning och försmak av julen. Riktigt mysigt ska vi ha!

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Lek i snön.

  • Jossan

    Hej!
    Undrar lite om den där snöfärgen? Kan du förklara mer om den?
    Hur gör man, är det en massa eller mer som pulver?
    Hälsningar Jossan

  • Annica

    Hej Jossan!
    Snöfärg är som en ”vanlig” färg, men lite tjockare i konsistensen. Den är lättarbetad och du kan göra små ”snöhögar” utan problem!

    //Annica

  • Maiden

    Superläcker layout och snön var verkligen pricken över i! 🙂

Kommentera

