Lilla ängel.

Jag sitter här hemma och packar ihop pysselsaker. Det är scrapträff i helgen, och det är hög tid att börja packa… Snart blir det mer alster att visa i bloggen!

Tills dess visar jag en layout med papper från Melissa Frances, och ett papper som jag inte minns var det kom ifrån?…

Blommor, pynt och en liten fågel.

Titel på banner och små lappar. Bannern är klippt ur mönsterpapperet.

Det blev ett snabbt inlägg idag. Har så mycket att hinna med innan kvällen… Hoppas att du får en riktigt skön helg!

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Lilla ängel.

  • Magda

    Congratulations on your DT membership at Pion !
    I am looking forward to see your creations!
    I can see you are very creative!!
    Lovely regards
    Magda

  • Chrimy

    Kanske låter som en dum fråga men vad använder du för lim? Speciellt till sanna där små pärlor och ”nätet” så det inte blir små fläckar. Också för att fästa papper på papper. Många lim jag provat så delar sig/lossnar papprena efter nån dag när det torkat ordentligt

  • Annica

    Hej Chrimy!
    Jag använder rätt många olika limprodukter, men det jag använder allra mest är smältlim. Det använder jag även till små pärlor och annat som lätt lossnar. Under ostduk och annat genomskinligt, använder jag dubbelhäftande (genomskinlig) tejp på utvalda ställen. När det gäller ”vanligt” lim, så har jag funnit att Scotch Strong’n Pecise Glue, är det märke som passar mig bäst! 🙂
    När det gäller dubbelhäftande tejp, så använder jag mycket av Biltemas rullar… Den är inte 100% syrafri, men till kortmakeri och alter spelar det ingen roll. Använder den även på layouter faktiskt, eftersom den den fäster så otroligt bra! Billig är den också. 😉
    Mvh Annica H

  • Chrimy

    Tack för kommentaren på min blogg! 🙂
    Med smältlim, menar du typ limpistol då?
    Är inte det svårt till små små pärlor? Jag brukar stryka på superlim med en tandpetare men är så känsligt att få rätt mängd så det inte sprider ut sig och bildar en fläck. Tack för tipset om tejpen, det måste jag kolla upp!! Vart köper du det vanliga limmet (scotch)?

Kommentera

