Gästrummet står klart…

Till helgen går HighCoastScrap’s stora träff av stapeln. Det är för 10:de gången den anordnas, och det blir fler och fler deltagare för varje gång. Riktigt roligt!
Hemma hos mig har vi ”ett mindre hotell” under dessa helger, och denna gång har jag faktiskt hunnit med att fixa till lite i gästrummet. Mina gäster får själva bestämma vem som ska få ”premiärsova” i den nyrenoverade gästsängen…

Det finns även pysselplats, och man inte får nog av det under dagtid…

Det var en liten statusuppdatering över vad jag gjort i helgen! Nu ska jag ta mig i kragen och förbereda lite inför träffen under veckan. I vanliga fall är jag väldigt sent ute med det…

Tack för titten, och ha en skön dag.

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Gästrummet står klart…

  • rozzan

    Ojoj så tjusigt !! Här sover nog gästen gott:-)

  • emma

    Herregud va fint du har och va fina saker du gör, har kollat igenom jättemycket av de du lagt ut nu å du e riktigt duktig, vilken inspiration källa du är!

Kommentera

