Till den lilla flickan.

 

Idag blir det papperspyssel igen. Jag har gjort ett gratulationskort till en nyfödd liten flicka, med papper från Magnolia och Melissa Frances. 

Bilden kommer från Inkido, och stämpeln från Scrapmagasinet.

 

Ostduk, charms, band och annat pynt. 

Det var dagens snabba inlägg! Hoppas att du får en härlig dag!

Tack för besöket! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Till den lilla flickan.

  • Kristina

    Urläckert kort och dina foton är så vackra! Vad fint med rosetten av ostduk tillsammans med charmen och snöret! Sött motiv och snyggt också med de sydda kanterna!

    Ha en bra dag!

    Kram

  • Lotta (Lof)

    Vilket härligt barnkort!!
    Kul att du använt dig av ostduken som en rosett.
    Kram

  • Pernol

    Så gulligt kort! Snyggt med ostduken.

    Vilken underbar trädgård du verkar ha! Så snygga betongalster du gjort till den! Jag önskar att jag hade en trädgård jag också men jag får nöja mig med balkongen. 🙂

    Ha det gott i regnet! kramis Pernilla

Kommentera

