Gratulationskort till en man.

Kort till män är ett gissel… Här har jag i alla fall knåpat ihop ett, med hjälp av papper från Melissa Frances. Bilderna kommer från Inkido.

Lite kvistar, en urtavla från Tim Holtz och en liten fågel. Jag gjorde en enkel stängning med ett band, och i övrigt fick det vara rätt så rent. Jag ville inte ha en massa ”gullegull” på detta. 

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Gratulationskort till en man.

  • Ziro

    Supersnyggt och lagom sobert kort till en man! Själva grattistexten, är det en stämpel eller har du skrivit förhand? Vart kommer stämpeln ifrån?

  • Annica

    Tack så mycket!
    Texten har jag gjort själv i Photoshop. Ofta hittar jag inte stämplar som är ”precis som jag vill ha dem”, och då fixar jag själv helt enkelt! 😉

Kommentera

