Ett rosa album.

För ett tag sedan gjorde jag detta album, som handlar om Moa. Eftersom hennes favoritfärg är rosa, så har jag använt en hel del av den färgen!

Jag gjorde en liten ställning som albumet kan stå på.  Jag krönte toppen av den med en liten krona. Här syns även  band och charms som jag dekorerat Bia-spiralerna med.

Här nedan följer bilder på några insidor, och några detaljer.

Detalj av ett litet hjärta på en sida.

Baksidan av albumet.

Här ser du ställningen utan albumet på.

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Ett rosa album.

Kommentera

