You Rock!

Dax för ett kort igen! Detta har jag gjort med papper från Lily Bee Design. Jag hittade dessa härliga papper med vårkänsla, hos Nettan. Stämpeln kommer från Esmilia Stamps.

En cool gitarr, som jag knöt fast med lite bakers twine. Även den hittade jag hos Nettan. 

Min dymo får oftast vara med på ett hörn, så även här…

Insidan

Och baksidan.

Tack för besöket! Hoppas att du har en skön helg! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “You Rock!

Kommentera

