Scrapbooking – min skattkista?

Idag blir det ett alter som jag gjorde för länge sedan. En liten skattkista med blommor.

Både scrapbooking och blommor är en slags ”terapi” för mig, och därför kombinerade jag dem i en skattkista. Finns det något mer avkopplande än att sätta sig vid pysselbordet en stund och koppla bort allt annat?
Ja möjligen att spendera tid ute, och planera i trädgården och påta bland blommorna…

Små rubons bla. från Melissa Frances.

My Scrapbook Treasures.

Blommor och blad från Inkido.

Tack för besöket, och ha en härlig helg! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Scrapbooking – min skattkista?

  • Marie Johansson

    Underbar! Har något åt dig i min blogg…

  • Mahlin78

    Oj vilken underbar skattkista! Kan bara instämma i hur avkopplande det är att sätta sig vid skrivbordet och scrapa! Ljuvligt 🙂 Fortsatt trevlig kväll!

  • Laila

    Så otroligt vacker! Du är makalös på ditt pyssel. ♥

  • Pernol

    väldigt vacker skattkista! Visst har vi en härlig hobby!!! Så avkopplande att sätta tänderna i nästa alster. Ljuvligt! 🙂

    Ha en härlig söndag!
    kramis Pernilla

  • scraptorget

    Hej Annica
    Det var ett tag sedan jag besökte dig, det är så kul titta in här.
    Sååååå mycket vackert du gör . Det är så roligt titta på allt man får så mycket inspiration. Otroligt vacker skattkista,

    Kraaaaaaam anneli

  • Emma

    Wow vilken vacker!! 😀

Kommentera

