Bröllopskort med papper från Inkido.

Mer bröllopskort!… Jag fick nog ett litet ”skov” för ett tag sedan när jag fick för mig att jag skulle göra bröllopskort? Detta är gjort med Inkidos nya serie Spring Time.

Jag hittade en bit tyg som jag tyckte passade att sätta in bakom mönsterpapperet.

Dekorationer med blommor och pärlor från Inkido och Prima. Lite ”bling” och band fanns det också plats för.

Insidan.

Och baksidan!

Tack för besöket, och ha en härlig dag! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Bröllopskort med papper från Inkido.

  • Britt-Inger

    Bedårande BröllopsKort!!!!
    Sköna, mjuka nyanser med läckra detaljer!!!
    En fråga, vad är det för Stämplar du har i korterna????
    Ha en skön dag och Trevlig Helg!!
    Kram, Britt-Inger

  • Marlene

    Gillar din stil på allt du gör!! Jag undrar hur du gjort din ”handgjort av..” som du alltid bryder dina alster så fint med?

  • Sofie

    Åh vilket fint bröllopspar. Var har du hittat dem? Söker med ljus och lykta efter ett fint bröllopspar att pryda mina kort med, men utan lycka :/

Kommentera

