Dancing…

Idag blir det en enkel layout gjord utifrån en skiss från Creative Scrappers. Layouter tar vanligtvis väldigt lång tid för mig att göra, och jag använder mycket dekorationer. Jag har ”gett mig attan” på att jag ska kunna scrappa lite enklare, och ändå bli nöjd. Annars tar det mig år och dar att scrappa mig igenom alla bilder jag vill göra något av…

Stickers från Jennie Bowlin, och resten av titeln skriven med dymo.

Lite dekorationer måste man få ha? Här blommor från Wild Orcids Crafts, band och knappar.

Journaling.

Datum, band och knappar.

Det lilla staketet gillar jag. Det är en kantstans från Martha Stewart som jag använder rätt ofta. Bra köp…

Tack för att du tog dig tid att titta in! ♥

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Dancing…

Kommentera

