Syskon

Jag fick ett julkort med ett så gulligt foto på, att jag bara var tvungen att scrappa det! Jag klippte helt enkelt bara bort julhälsningen. Inspiration har jag funnit hos rara Anne-Kristine Skovborg Holt.

Papperen kommer från LadyBug And Friends. Vanlig vit slät Cs sprayad med Mist och gamla papper har jag också använt. Runt kanterna är papperet punchat med diverse punchar. Kanterna är chalkade med Distress Ink.

Blommor och blad från Prima och Inkido.

Journaling och mer dekorationer.

Små utstansade hjärtan, knappar ur lådan, och bitar av en gammal duk fick också plats.

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Syskon

Kommentera

