Ett Nytt År…

Nu har vi gått in i ett nytt år, med nya utmaningar. 2011 passerade i en rasande fart för mig, och jag har inte hunnit med allt jag skulle ha önskat, som vanligt…Inte för att jag klagar över det, utan jag tar nya tag, med nya mål i år istället!

Det nya året innebär bland annat att jag avslutar mitt uppdrag hos Inkido/PaperCraftScandinavia. Jag har trivts fantastiskt bra där, och skickar ett stort tack till hela familjen på Inkido, med Lise-Lotte i spetsen! Ni är underbara!  Det har varit spännande att få vara med under skapandet av PaperCraftScandinavia, och fått kontakt med rara Linda i Norge också. Tack för det!

Med det nya året, så ser jag med nyfikenhet fram emot att se vart mitt skapande ska ta vägen. Det finns ju så mycket roligt att göra, på så många fronter? Just nu ska jag fokusera lite på vårt hus, och det ”pysslande” som behöver göras där.

Under de helger som varit, så har jag varit rätt ”Offline”, och jag inser att min besöksräknare har passerat 150 000 medan jag varit borta! Jätteroligt! Jag ska försöka ta mig i kragen och fira detta här på något sätt framöver.

Tillvidare vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År, och så säger jag på återseende!

Tack för att du har tittat in! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Ett Nytt År…

  • Susanne

    Vill önska dig oxå en god fortsättning på det nya året! Hoppas det blir så att vi får möjlighet att ses mera under 2012 för att både surra o pyssla. 🙂 Saknar dig ska du veta!
    Kram på dig o din familj!♥

Kommentera

