Julgåva till fröken.

Nu har barnen fått jullov, så jag kan visa vad jag har gjort till fröknarna i klassen som  julgåva!
Jag har gjort bokaskar med material från Pion Design. Pappersserien heter Väntan På Tomten, och passade utmärkt till detta. Söta lekande barn pryder ett av papperen.

Några julstjärnor gjorda av mönsterpapperet, bär, blad och kvistar. Tomten står beredd att dela ut klappar…

Ryggen på boken.

Och baksidan.

Så här ser boken ut när man öppnar den.

En Julhälsning från barnen.

I asken ligger väldoftande ljus från Party Lite, och en altrad tändsticksask.

Utöver detta får fröknarna en liten ljusstake som jag har gjutit. Det behövs ju något att elda ljusen i också! ☺

Tre små änglar står runt om staken.

Det var allt för idag! Hoppas att du har en skön dag, dan för dan,  före dopparedagen?

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Julgåva till fröken.

  • Sari Hänninen

    Du är ju fantastiskt duktig!!!! Tack för all inspiration du delar med dig av!

  • Mahlin78

    Oj vilka vackra ting du skapat! Bokkorten är ju superläckra med den extra detaljen på ryggen! Åh ljusstaken var ju bara för söt! God jul!

  • Pernol

    Jättesnygga bokaskar! Det vet jag för jag har ju sett dem IRL. 🙂 Ljusstakarna är jättesnygga de dem.

    Jag vill önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Tack för all inspiration du givit mig det här året.
    kramis Pernilla

Kommentera

