En liten julgran.

Jag har gjort mig en liten ”evighetsgran”! Den kan följa med år efter år, utan att fälla ett barr! Mycket praktiskt…
Papperet kommer från Melissa Frances.

Jag har gjort en slinga av metalltrådoch pärlor, och små kulor av stämplar från Inkido och Viva Decor.  Snöfärg är ett måste också!

Lite senare idag så avslöjar jag vem som får en extra julklapp med Posten… Titta gärna in igen! ☺

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “En liten julgran.

  • Maria S

    Wow vilken snygg gran!!! Hur har du gjort de läckra ”stjärnorna”?!?! Ser nästan ur som sånna där man vek när man var liten och det var olika färger och under flikarna var det något man skulle göra eller så!! 🙂
    Älskar att få dina alster i mailen, då missar jag inget!!
    God Jul!!

  • Carina

    Fin gran, en sån skulle jag ha i år:)) har bestämt att inte ha en vanlig gran. God Jul Kram

Kommentera

