Vill du ha en extra Julklapp?

Man ska vara tacksam så här i Juletid! Jag är bland annat väldigt tacksam över alla besök jag dagligen har i min blogg, fastän jag själv är dålig på att surfa runt, och lämna kommentarer! Jag skulle vilja tacka alla er som beöker mig, och ge någonting tillbaka! Därför tänkte jag ge bort denna madonna, som jag har gjutit. Hon är drygt 30cm hög, och söker nytt hem…

Om du skulle vilja att hon flyttar hem till dig, så vill jag att du skriver en kommentar var som helst i min blogg innan måndagen den 19/12, klockan 09.00. Efter det drar jag en av er, och skickar iväg henne. Då bör hon hinna fram innan Jul! Jag är också tacksam om du skulle vilja sprida detta vidare till dina vänner. ☺

För mig personligen är uttrycket viktigt på statyer, figuriner osv. Detta tycker jag om…

Tusen tack för ditt besök, och ha en riktigt skön Lucia! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

26 responses to “Vill du ha en extra Julklapp?

  • Inger Petrel

    Hej hej! Brukar nog kolla in hos dig nästan varje dag, men är oxå väldigt dålig att lämna kommentarer, men känner mig manad att skriva något nu när jag har möjlighet att kunna vinna den fina madonnan. Tycker att du gör sååå fina saker, både gjutningen och scraapbokingen.

    Inger 🙂

  • Jenny

    Jätte fin. Den vill jag gärna ha chans att få hem till mitt nya hus.
    Ha en fortsatt fin lucia!!

  • Petraso

    holly matramony Annica!!!!!! så vacker!!! Jag har varit super snäll i år och skulle jätte gärna vilja ha denna vackra madonna ….. 😉

    God jul super pinglan!

  • erika

    Hej kusin vitamin! Fin blogg du har! Otroligt kreativ. Kram Erika

  • Carina

    Vilken vacker Madonna du gjort. Den får gärna flytta hem till mig. Ha det bra Kram

  • bili

    Så fin. Eftersom jag inte har någon Madonna så skulle den passa hos mej, den är otriligt vacker och ger ett positivt uttryck 🙂 kram bibbi

  • Pernol

    Väldigt vacker Madonna! Du är duktig du!

    Ha en mysig Lucia!
    kramis Pernilla

  • HelenaN

    Kan säga att den madonnan är fantastiskt vacker! Skulle gärna vilja ha den i ett av mina fönster här hemma.

  • Mim...

    Oj Oj den var fin och skulle vara kul att få pryda mitt hem med den.
    Ha det gott….

  • Johanna "pojjo"

    Men guuuuuuud…. jag som har sökt efter en sån där madonna hur länge som helst.. men do m är ALLTID slut i butikerna eller oxå är dom tokdyr eller för stora… denna är ju perfekt stl.
    Oj vad jag vill ha den *ler*
    Så jag håller tummar och tår att jag har turen få den…

  • Helena hellsten

    Vilken vacker Madonna…..älskar dessa !!! Skulle få en vacker och betydelsefull plats hos mig! Kramar till dig! //Helena

  • Maggan. Sverker

    Men självklart vill jag ha den vackra madonnan. Det är ju allmänt känt-Gratis är gott !!! Jag har tre madonnor sedan tidigare, så hon skulle inte behöva vara ensam . Och Malte skulle också tycka att hon var toppen.

  • Carina

    Den var verkligen jättevacker… Min mamma samlar på änglar så där skulle den nog göra sej fin…
    Eller i vårt fönster….
    Eller…..
    Ja det finns nog många ställen där hon skulle göra sej hur bra som helst ❤

  • ANNA

    Hej Annika!

    Vilken fiiin Madonna. Jag håller absolut med dej om att uttrycket är väldigt viktigt. Den här figuren, jag gillar hennes ansiktsuttryck, hur hennes mungipor nääästan ska till att åka upp för att sen få hela ansiktet at bli ett stort leende. Hon ser så busig ut på något vis.

    Jag hoppas verligen att hon vill hitta hem till mej.

  • Hugo

    Vilken fin en sån skulle nog min mamma vilja ha så om jag vinner får hon den:)

  • Kristina

    Mycket vacker, skänker lugn och harmoni att titta på den.

  • Märtis

    Hej hopp!

    Denna fina madonna som du gort får gärna flytta hem till mig. Kommer hon hem till mig ska hon få vaka över min lilla Linnéa som nu är 11 veckor gammal. 🙂

    Kram Märtis

  • mummylade

    wow, hon är ju helt fantastisk!!

  • Lillnettan

    Jag skulle också jättegärna vilja ha den vackra madonnan. Hon ser så förnöjd ut, jag blir glad av att titta på henne.

  • Kestin Karlsson

    Vilka fina saker du gör:)
    Jag hittade tom kapsylväskan, som du gjorde för några år sedan.
    Kul att få se den, Guldkapsyler gav verkligen exklusiv lock.
    Madonna hette min första hund, hon var en St Bernard.
    Hälsningar

    Kerstin K

  • Ann-Christin Tjernström

    Hej Annica!!!!

    Instämmer med de andra när de lämnar kommentarer…..du gör verkligen jättefina saker! 🙂

    Ja, utlottningen vill jag förstås delta i. Änglar har jag samlat under många år – i perioder. Förra vintern flyttade det in en hel del nya i E:s gamla rum som jag nu kan ge healing i.

    Den här madonnan passar perfekt där – och har jag inte lyckan att få vinna – kanske jag kan få beställa…..????

    …och jag är tacksam över att få ta del av dina fina alster!

    Kramar från ”mostertoster”! ❤

  • Annelie Strömgren

    Väldigt fin!! 🙂
    Skulle inte ha något emot att få den för att sen skänka den vidare till min mamma, vore en perfekt julklapp 🙂

  • Annika E

    Så underbart fin hon är! Hon skulle gärna få flytta hem till mig. =) Ha det gott!

  • Gun Olsson

    Hej Annika !

    GOD JUL o GOTT NYTT ÅR
    önskar vi Dig och hela familjen, inklusive Mor o Far, Syster o Svåger
    I vår familj är det jag som är Madonna, så 2 st skulle nog inte gå så bra.
    kram
    moster i Bromma

  • Jessica Karlström

    ÅÅÅååååå! Vill ha! Så himla fin.. Jag vill vara med i utlottningen av den!!

    Kramar!

    Jessica

  • Maria S

    Men GUD vilken fin Madonna!!!!! Alldeles bedårande vacker!!! Madonnor påminner mig om min älskade lilla farmor som gick bort den 22 december förra året, alltså 1 år sen på torsdag…. 94 år blev hon. Hon är min egen lilla ängel eftersom hon gillade änglar och madonnor! ❤
    Typiskt att jag missade utlottningen med 1,5 timme…. :-/
    Den hade varit fin brevid farmor & farfars bröllops foto som är i matchande ram och är nästan 70 år gammalt.
    Kram Maria S

Kommentera

