En läskig present?

Det är aldrig fel att ge bort presenter! Till och med till Halloween är små gåvor trevligt. Detta är en liten presentask med en liten Halloween inspirerad gåva…

Jag vet ju som sagt att Halloween är över för i år, men den kommer ju tillbaka nästa år, eller hur? Därför tänker jag lotta ut denna lilla present bland er som besöker mig här i bloggen! Då är du ute i god tid med örhängen inför nästa år! ☺

Som jag sa tidigare i veckan ger varje kommentar en chans till ”vinst”. Kommentera vad du vill, vart som helst i bloggen, fram tills på söndagkväll klockan 22.00. Efter det drar jag en vinnare. Hoppas du vill vara med?!

Några detaljer…

Gåvan består av ett par örhängen med döskallar. Passande till Halloweenfesten kanske?

Tack för titten! ♥ 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “En läskig present?

  • Anette

    Den var ju riktigt härligt läskig!

  • Beate

    Hehe – denne var skikkelig kul 🙂

  • Helen

    Tror absolut att man kan använda de örhängena på andra dagar är Halloween:)

  • tinto

    Men vilken helt fantastiskt fin liten sak! 😀 Underbar!!!!!

  • Sandra P

    Vilken läcker ask! Och läckra örhängen!

  • Jenny E

    Åh, så fina! Jag skulle vilja ge dem till en vän, som har det lite tufft. Ont i ryggen, fullt styr med familjeliv, och så ställer hon upp för alla runt sig på ett makalöst sätt. Just nu har hon oftas hand om sina syskonbarn, vars pappa fått leukemi. Hon skulle behöva en uppmuntran – dessutom är hon en riktig rocker och jag tror hon skulle gilla dessa!

  • Mahlin78

    Klockrena örhängen som jag skulle vilja ge till min fina och goa kollega som snart fyller 40 🙂 En småsliten småbarnsmamma som sliter för att få livet att gå ihop behöver lite läskig uppmuntran *mohaahhahahaaa*

  • Anna

    Men gud vilken söt liten gubbe! 😀 Det blev kanonsnyggt!

  • Katarina Lundborg

    Underbar presentförpackning och otroligt fin gåva! Vem skulle inte bli glad för en sån fin present?
    Kram Kattiz

Kommentera

