Trick Or Treat?

Jag är medveten om att Halloween har passerat, men jag tänkte under denna veckan, ändå visa lite av mitt Halloweenpyssel för i år. Detta är en layout till stor del gjord av produkter från Pink Paislee.  På bilden poserar en klasskamrat till vår dotter. Den vanligtvis söta Emelie, i en läskigare variant. ☺

Ett kollage av detaljbilder. Gott om små läbbiga saker!

Bara för att göra vardagen lite roligare, så tänkte jag ge bort en (än så länge) hemlig gåva denna vecka! Alla komentarer från och med nu, fram till söndag 27/11 klockan 22.00 ger en lott.
Vad gåvan är, avslöjar jag på torsdag i ett inlägg med bilder… Vad jag kan avslöja är att den är Halloweeninspirerad, handgjord, och att innehållet går att ”ta på sig”…. Hi hi hi! Få se om du är en gambler, och om du är intresserad…

Tack för titten, och förhoppningsvis på återseende! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

10 responses to “Trick Or Treat?

  • Carina Pettersson

    Hahaha….tänk att det behövdes en tävling för att förstå att man kan kommentera dina alster….har tänkt länge att jag velat ha en ”gilla”-knapp…
    Får dina inlägg i mailen och då ser man inte på samma sätt…
    Fantastikt mycket inspiration får jag av dig! Alla dina mail sparas.
    / Carinap

  • Marja

    Åhh vad fina saker du gjort! Har inte varit inne här tidigare men du hamnar på min blogglista Definitivt!
    Kul med tävling också
    Kram Marja

  • Sandra P

    Hej!

    Hihi, självklart är jag en gamler! Jag tror det var första gången jag var i din blog, men inte den sista! Vad mycket fina saker du gör! Jag gillar din stil jättemycket! Kram Sandra

  • Jessica

    Spännande och kul med en tävling som INTE handlar om jul!!!
    Jag är gärna med 🙂

  • tinto

    Det är klart det inte är för sent för halloween! Gärna året runt för min del! 😀 Å klart man är en gambler, dessutom sjukt nyfiken sådan! 🙂

  • Anétte Svahn

    Måste gambla lite jag med 😉 ❤ Kram

  • Anette

    Vilken läskigt skön LO!

  • Helen

    Vad spännande det låter med en sådan hemlig vinst! Som vanligt gör du underbart fina alster!

  • Katarina Lundborg

    Jättefin lo, och gillar hur det dyker upp detaljer lite överallt så det blir mycket att titta på. Underbar! Kram Kattiz

  • Lilla jag

    Underbar lo med massor att titta på! Härliga färger.

Kommentera

