Present till en älskad…

Idag visar jag en altrad ask som jag gjorde på beställning. En gåva till en älskad.
Papperen till denna kommer från Riddersholm Design-Bello Pastello, och Pion Design-Från Mitt Hjärta.

Tags och bild från Pion Design. Pärlor från Inkido, och blommor från Wild Orchids Craft.

Insidan av asken. Stämpeln jag har använt runt kanterna kommer från Stempel Glede.

Små fåglar klippta ur papperet.

Lite spets på sidan…

Nu är mitt ”skapandefokus” på FarsDag! Måste bli klar nu, för till helgen har HighCoastScrap julfest, och då är det Julen som står i centrum så klart! ☺

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Present till en älskad…

Kommentera

