Lite annat…

Sitter en stund vid datorn och försöker få ”något gjort”. Tyvärr är huvudet full med ”fetvadd” eftersom jag är förkyld, så jag lyckas inte så bra. Istället för pysselbloggande, så blir det en enkel uppdatering med en kollagebild från köket. Jag bloggar pysslade saker igen om någon dag, när jag känner mig piggare!

Ha en skön kväll, och tack för att du tittat förbi. ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Lite annat…

  • Carina

    fetvadd:)) är det det jag har i huvudet eftersom det känns så konstigt. Snart är vi friska och kan pyssla. Krya på dig Kram

  • Kamilla

    krya på dig pinglan ♥
    Gggah, du har så fint hemma!!
    Och nu har jag börjat bry mig om mitt hem… det är ditt fel 😉

    Kram!!

Kommentera

