Gratulationskort.

Rätt ofta hittar jag alster som jag inser att jag inte visat… Jag vet inte om det är ett tecken på att jag skapar för mycket, eller sitter vid datorn för lite? ☺
Här är ett gratulationskort med material från Inkido. Jag gillar turkos, och de stora blommorna som kom i somras är verkligen läckra!

Insidan av kortet.

Och en enkel baksida som ”påminner” om framsidan.

Hösten börjar gå mot vinter… Imorgon ska jag ta itu med det sista arbetet utomhus, men ikväll kurar jag framför brasan. Lite skönt att ta igen sig efter en underbar helg med pysslande på träffen, anordnad av HighCoastScrap. Tusen tack till alla som var där och gjorde helgen underbar! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Gratulationskort.

Kommentera

