Ett kort med blommor.

Nu närmar sig helgen!!! Det är dax för höstens träff med HighCoastScrap. Ca 160 pysslare som skapar och umgås en hel helg. Riktigt härligt!
Eftersom jag har massor kvar att göra innan helgen, så passar jag på att blogga nu. Kommer inte att finnas vid en dator förens nästa vecka kan jag lugnt säga…

Det är kyligt ute, så jag värmer mig med ett somrigt kort fullt av blommor! ☺

Blommor från Inkido och Magnolia. Ram från Tattered Angels.

Rub on från Melissa Frances.

 

 

Hoppas du får en riktigt härlig helg! Jag kommer garanterat att ha det bra! ☺

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Ett kort med blommor.

Kommentera

