In my eyes.

Här är en av de layouter som jag fick publicerade i boken Scrapbooking en kreativ kraft. Denna gjorde jag till temat -Blått, som dessutom är min favoritfärg. Därför valde jag att göra layouten om mig själv, och om vad man kan se i mina ögon.
Eftersom det var ett tag sedan jag gjorde denna, så kommer jag inte ihåg från vilka tillverkare materialet kommer. Dock står det i boken för den som är riktigt nyfiken! ☺

Lite blommor och en remsa jeanstyg med öljetter i.

Lite journaling.

Fastsättning av cirkeln, dekorationssömmar, osv…

Hoppas att du har en skön fredag, och att helgen blir riktigt härlig!

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

Kommentera

