Visdom.

Lila är inte min färg… Dock fick jag till denna efter mycket om och men… Jag inser att det var ett tag sedan jag hade roligt med mina mister, så jag får nog ta och plocka fram dem igen. Märkligt hur ens favoritsaker går i vågor? Ett tag hade jag mist på allt jag gjorde. Sedan fanns inte ett alster utan distresser. Just nu vet jag inte vad jag använder mest? Förutom papper förstås! ☺

Nu ska jag ta mig i kragen, och skapa något! Har varit lite oinspirerad ett tag, men med höstrusket så kommer också lusten att sätta sig inne med en stor mugg kaffe, en hög med papper och bra musik…

Ha en underbar dag! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Visdom.

  • Elisabeth

    Jag är väldigt förtjust i lila så kortet talade lite extra till mig. Sen så gillar jag ju verkligen böcker. Detta kort tillsammans med en bok till någon man tycker mycket om blir en fantastisk present tänker jag.
    Kram

  • veronica

    Wow! Fantastiskt en liknande layout vill jag göra

Kommentera

